May. 30, 2013

hur kontrollerar man sina känslor och hur vet man vad man vill, vad som är rätt och vad som är fel, när tiden är inne och när det är dags att släppa taget, gå vidare. hur ska man veta vad klumparna i magen beror på. och hur kan man få sitt hjärta krossat, om och om och om igen. hur vet man när man kan lita på någon. jag vet att jag är ung, att hela livet och världen är framför mig, jag längtar dit, till om några år. men tänk om jag fortfarande mår såhär då. jag har ingen aning om vem jag är. en förvirrad själ som vill så mycket, som har så mycket krav. jag undrar vem jag skulle vara idag om jag aldrig gick ut den 25 februari 2011, då hela mitt liv och min syn på livet förändrades. och vem vet hur länge vi har varandra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0