May. 20, 2013

Mår upp och ner hela tiden. Men som man säger livet är en bergodalbana. I söndags köpte Emma o jag tält, idag fick jag även frågan om jag vill åka till Dublin med min far som jag knappt aldrig träffar, tackade ja. Nu finns det ingen återvändo allt är bokat. Om det var bra eller dåligt att tacka ja kan jag inte svara på förens jag är där. Finns ju en anledning till varför jag inte bor med min pappa men håller tummarna för en bra resa. Fick bara för några minuter sedan veta en jobbig sak om en väldigt fin vän. Blev chockad samtidigt som jag egentligen borde fattat för längesen. Har väl aldrig riktigt orkat visa att jag bryr mig, men blev ledsen och skulle nästan göra allt för att krama om honom nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0