Jun. 16, 2013

råkade skriva hela mitt förra inlägg i en rubrik. förövrigt är klockan över halv 3 o jag ska upp om några timmar, säga hejdå till min mamma och flyga härifrån. längtar inte dit och har nog aldrig gjort det, men ska bli skönt att komma härifrån. trött på mycket även om det nu är sommarlov. ställde mig själv just en fråga som jag inte kommit fram till nått vettigt svar på än, men när vet man vad som betyder något? som håkan säger och som jag nu faktiskt verkligen undrar. hur snabbt går det innan en person kan få en sådan plats i ens liv. när man släpper taget tar man steget, men det där steget är så jävla svårt att ta. och vad gör man när man inte vet vad som är rätt och vad som är fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0