Jun. 06, 2013

När jag skrivit klart detta inlägg ska jag äta gott med min familj, efter det ska jag packa och måla mina naglar! Är så jävla taggad så exploderar snart. 20.45 ungefär ska jag möta upp sebbe så ska vi gå hem till Emma där vi sover i natt. Imorgon går våran buss till Göteborg 06.10 så vi måste upp tidigt, känner dock på mig att jag aldrig kommer kunna sova. När vi väl är i Göteborg ska vi träffa några där och sedan gå o handla lite innan vi går och sätter oss i kön, Håkan kommer vara bäst och är överlycklig för att helgen ska spenderas i favoritstaden med massa fina människor & Håkan!!!! hoppas ni har det fint får se om jag hinner blogga nått mer innan jag åker. PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0