Jun. 04, 2013

Glömmer bort att blogga typ. Det händer inte så mycket i livet, det är varmt ute, äntligen juni. man märker i skolan att det är slut snart. hade samhällsprov idag trodde jag knappt skulle få godkänt men fick ett C så blev glad. Idag bjöd min mentor på glass, 3 stora kulor dessutom, inte illa! gott var de iallafall, imorgon börjar jag halv 11 och slutar kvart över 2. efter det är jag ledig till måndag, då ska vi sparka ut 3orna och på kvällen blir de fest på en måndag. på lördag är det håkan och jag mår bra!


Kommentarer
Postat av: Jockii

Jag förstår om du ville ha två stora kulor ;)

2013-06-05 @ 23:13:41
Postat av: Arlinda

HAHAHAH ^

2013-06-06 @ 09:49:51
URL: http://precissomdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0