SÅ NÄRA FÅR INGEN GÅ

Vet inte varför men fick lust att skriva lite om mig själv. Så ja läs om du vill annars struntar du i det.

* jag har lyssnat på Håkan Hellström sen jag var typ 6

* när jag inte umgås med någon sitter jag helst inne på mitt rum, lyssnar på musik och skriver i min dagbok.

* jag har varit med om en hemsk sak som verkligen kommer hänga med mig hela livet

* jag och min mamma är ena dagen bästa vänner och dagen efter världens största fiender men jag älskar henne mest av allting.

* jag har drömmar som att bo i London och äga en skivbutik

* jag är otroligt rädd för att aldrig hitta den rätta

* jag är bara jag, och dom som inte accepterar mig för den jag är kan dra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0