ONT ÖVERALLT

Hej! Jag är sjuk väldigt sjuk. Tror jag inte varit såhär sjuk sen jag kom hem från peace and love i somras. Har legat i min säng i över ett dygn har gått upp och kissat typ tre gånger. Har levt på yoghurt och halstabletter som jag ätit liggandes i sängen eftersom jag typ spyr såfort jag sitter eller står upp. Har ont i hela kroppen. Armarna, benen, öronen, halsen, huvudet osv osv. Det rinner även tårar ur mina ögon och jag vet inte varför hejdå




Det skrev jag i onsdags och trodde de publicerats men tydligen ikväll är det fredag och tro det eller ej men jag ligger kvar här. Dock med ett humör på topp och mer krafter. Hostar och är förkyld men de mesta andra är borta. Är tagg på allt på livet på att bara leva puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0