Aug. 15, 2013

17 år. mitt i mellan vuxen och barn. att förändra sig själv och allt runt omkring. jag vet aldrig vad jag vill och mina känslor styr hjärnan inte längre över. det finns mycket som känns jobbigt men även mycket som är bra. fast jag vet ju ingenting just nu, om min framtid, om 10 år eller imorgon. så hur ska jag veta om jag gör rätt eller fel när jag ännu inte ser resultat. snart börjar jag andra ring, med detta innebär också att jag kommer träffa vänner varje dag, människor som gör mig glad, men samtidigt stress och mörka nätter. men jag har lärt mig att kämpa nu, för där mina drömmar är, dit ska jag. och oavsett hur många uppförsbackar det är dit, så ska jag dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0