VET INTE VAD DET SKA STÅ HÄR BAJS KANSKE

Nu lyssnar jag på håkan och är glad. Idag prata jag med karl i skype han är i japan. Saknar honom! Jag bara hoppas hoppas hoppas av hela mitt liv att håkan kommer till bråvalla festivalen. Då slipper jag oroa mig. Det är han som avgör om jag ska till p&l eller inte. Jag saknar honom så det gör ont och jag behöver hans konserter bara mer och mer för varje dag som går. Idag hade andreas köptbullar till mig och tre till så jag tyckte det var himla gulligt av honom! När jag gick hem från skolan blev jag nästan överkörd av en buss. Men men som en hjälte jag är sitter jag här och mår super! Nu är jag hungrig och väntar på pizza! Om vår svenska lärare fortfarande är sjuk imorgon har vi bara teater och idrott skulle va aschill!  BLÖÖÖÖ HEJDÅ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0