SOM ATT INGET HAR FUNNITS

Vill ha nyår och starta 2013 på ett jävla bra sätt, jag vill inte börja om, men jag vill fortsätta från botten. Glömma all skit som vart och bara leva. 2012 är fortfarande ett jävla bra år, men jag vill och ska göra nästa år bättre. Göra det till något jag verkligen minns när jag är äldre. Nästa år är jag sjutton, eller om bara 4 månader faktiskt. Jag har längtat sen jag var liten på dagen då jag blir 17, insåg just hur nära jag är. Sista året innan jag blir myndig och i stort sätt får göra vad jag vill. Jag vill leva ett sista år med massa regler och bryta dom bara för att. Var bara tvungen att få ur mig detta. Ha det fint.
 
bild från i sommras
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0