DIE YOUNG

Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik. Jag ska även ändra klockan en timma bakåt som man ska göra i natt glöm inte bort det! I natt ska jag försöka sova för det vet jag att jag inte kommer kunna göra imorgon. Imorgon är alltså dagen innan jag ska köpa håkanbiljetter. Är redan supernervös. Det liksom känns i varenda nerv i hela kroppen så vet inte hur jag kommer vara imorgon och speciellt inte på måndag. Håller tummarna och allt annat som bara går att hålla. Kan inte förklara min känslor på nått bra sätt alls nu. Klumpar i magen och ett hjärta som slår i otakt. Herregud, nej nu ska jag stänga av och hoppas på att jag somnar om några timmar iallafall. Ha de bra, uppdaterar kanske inte imorgon kommer antagligen vara för uppspelt på annat. Sover över med emma imorgon till måndag iallafall vet inte var det märker vi. Hejdå, uppdaterar nästa gång med ett jävligt glatt eller nedstämt inlägg, det märks.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0