OCH DENNA JÄVLA DISTANSEN DÖDAR MIG

Camar med lucas på skype. Snart två hela år sedan vi träffades och jag blir bara mer och mer kär i honom för varje gång vi pratar. För er som inte vet bor han i brasilien och han är anledningen till ringen på mitt långfinger. Det finns ingen som kommer kunna ta hans plats i mitt liv någonsin. Eftersom våran deistans är jävligt cp störd lång så kan vi bara vara vänner. Knappt det. Vi är så mycket vi kan vara.Försöker prata så mycket vi kan och gör varandra glada på det sättet. Han ligger 5 timmar efter oss i tiden så kan blir ganska komplicerat ibland. Men men idag har jag tur och kan skypa med honom. Ville bara berätta detta. PUSS
 
gammal bild på oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0