LÄNGESEN

Var längesen jag bloggade och kommer dröja länge innan jag börjar igen antar jag. Anledningen är för det första att min dator gick sönder för typ en vecka sen så använder mammas när jag kan. vilket då innebär att jag för det första heller inte har några bilder, vilket gör bloggen tråkigare. camen på denna data är även trasig så kan inte ens ta fula cambilder. nästan varje dag när jag kommer hem från skolan sover jag i en eller två timmar för jag är så trött, sen duschar och äter jag och lägger mig tidigt. har därför heller inget intressant att skriva på bloggen. jag hoppas ni förstår mig. är däremot aktiv på tumblr
http://domsomforsvann.tumblr.com/ så följ mig gärna där om du inte redan gör det. Hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0