KOMMER ALDRIG MER TILLBAKS

När jag gick till skolan imorse regna det, när jag gick hem bara öste det ner och hela dagen har varit grå och regnig. Men trots det har jag haft en bra skoldag på fmg som faktiskt typ alla andra dagar där. Bästa skolan. Har förövrigt varit sjukt trött men det är inte så ovanligt för att vara mig heller så det får duga. Nu sitter jag här o lyssnar på musik. Drack varm o'boy för en stund sedan.Gott. Imorgon är det fredag igen vilket ska bli skönt. Jag behöver sova och så ska vi fira min bror som fyllt 20. Även fast jag blir så jävla trött av mörkret och kylan denna tid så kan inte låta bli att älska det lite iallafall. Så himla mysigt så jag dör. Åh vad fint det är!
 
bara för detta var så jävla gott
 

Kommentarer
Postat av: Kelly

Fan vad sugen jag blev nu när jag såg denna bild XD

Svar: Haha ;)
olivia lundmark

2012-11-08 @ 18:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0