DU MÅSTE VA SJUK, SJUK SJUK SJUK

Söndag. Sov till klockan 2 typ, svullat i mig chips och coca cola. Lyssnat på musik och bara dött. Ska snart hoppa in i duschen och ikväll kommer jag antagligen spendera tiden åt matematiken som jag hatar så obeskrivligt mycket. Matteprov imorgon, känns dåligt som alltid. Har även utvecklingssamtal imorgon. Bara hoppas att allting går bra. Har förövrigt haft en bra helg annars. Söndagar räknas i mitt liv inte som helg, inte som en vardag heller. Söndag är bara söndag och det kan dö.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emely

Jag gillar söndagar, dom är gosiga!

Svar: Hihi du är gosig. Kan också gilla söndagar ibland, men inte idag. Inte när man måste göra tråkiga saker som att plugga matematik.
olivia lundmark

2012-11-11 @ 17:40:25
URL: http://paypaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0