DU ANDAS SÅ VACKERT

Allt har varit sämre. Livet har varit så jävla mycket sämre än vad det är nu. Det mesta är egentligen bra nu. Men det finns vissa saker som lever kvar. Vissa saker som dyker upp då och då. Det är gamla saker som kommer tillbaka till mig. Och det kommer ju även nya. Men inte lika hårda som kanske för ett eller två år sedan. Jag vet egentligen inte varför jag sitter och skriver detta här nu. Det bara blev så att jag inte kunde kontrolera mina fingrar. Jag hatar det här. hatar hatar hatar. Men det finns ingenting jag kan göra förutom att fortsätta med det jag redan gör. Jag behöver någon som behöver mig på samma sätt. Jag känner att jag just nu bara vill visa alla hur jävla mycket dom betyder för mig. Alla som har funnits där för mig sen två år tillbaka till den jag är idag. Kommer aldrig kunna tacka er. Aldrig aldrig någonsin. Det finns ingen som vet allt om mig. Mina hemligheter, mitt liv. Men till er som står mig närmast, ni som alltid har stöttat mig även då jag visat att jag inte bryr mig. Vad vore jag utan er? Jag vet faktiskt inte.. men långt ifrån den jag är idag. Jag älskar er, även vissa jag glidit ifrån jävligt mycket. Ni som en gång varit en utav min närmaste. Ni är för jävla bra glöm aldrig det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0