SKOLAVSLUTNING

Har precis käkat lunch med min mamma och min storebror. Var i skolan förut från halv 10 till 11 ungefär. Vi åt godis och glass, lyssnade när rektorn pratade och grät lite. Ikväll är det avslutning och jag kan verkligen inte förstå att jag ska sluta grundskolan. Kameran hänger såklart med. Vet inte var jag tar vägen efter avslutningen men det märks. Kommer gråta som en gris och jag vet inte vad. Har längtat efter denna dagen i flera år nu och nu är jag äntligen här. Åh kan verkligen inte beskriva med ord hur det känns inom mig. Det är så jävla bra men det gör samtidigt så ont. Hoppas ni har en fin onsdag det ska jag ha, en fin onsdag med så himla mycket känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0