FLAKHITS

Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik. Är så jävla  taggad. Ikväll åker jag till emma och sover där. Imorgon åker vi till borlänge där ska vi bada, sola, shoppa, skratta och bara umgås. På tisdag till lördag ska vi och omer och väldigt många andra människor vi kommer träffa där gå på peace and love! Det kommer bli så jävla roligt,vi ska bland annat se skrillex, kent ,hoffmaestro & nero Jag kommer hem igen den 2 juli och då har jag även flyttat in till stan igen med min familj. vet ej hur det blir med bloggningen, jag ska försöka ta med min dator av olika skäl men vet ej om jag kommer ha internet. Så ni får märka om jag uppdaterar eller inte. Om vi inte hörs får ni ha det så jävla braaaa!!! Må bra och njut av sommarlovet, XOXO
 
en suddig bild från peace and love förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0