CHILL KVÄLL

Pratade nyss med emely och ruvejda vi bestämde för att ha en "hejdå kväll" Hade först tänkt att ha den dagen imorgon men blev bättre ikväll. Detta gör vi för på torsdag åker jag till borlänge och kommer hem den 2 juli, när jag då kommer hem har dom åkt till bosninen och kommer hem i slutet av juli. Så vi kommer inte träffas på väldigt länge. Så ikväll ska vi träffas hos min pappa. Han är bortrest för tillfället så vi har huset för oss själva. Där ska vi lyssna på musik, sjunga , skratta och prata om saker som bara vi kan. Åh vad jag tycker om dom och kommer sakna dom, ni är bäst glöm aldrig det!
haha fyy vilken gammal bild på oss!!



Kommentarer
Postat av: Emely

Tycker om dig meed <3

2012-06-19 @ 19:28:05
URL: http://paypaya.blogg.se
Postat av: Ruvejda

HAHAHA vad liten jag är, jag tycker inte om dig, jag älskar dig <3

2012-06-20 @ 12:53:50
URL: http://jetaaaime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0