GÖR POJKVÄNNEN SLUT - ÄT EN GLASS

Känns som att jag aldrig ska bli frisk men det ska jag. Innan sommaren är slut ska jag ha gjort så himla mycket. I augusti ska jag se Den svenska björnstammen och Kapten röd som kommer till norpan! I augusti ska jag även se augustifamiljen som jag verkligen inte kan fatta. Daniel gilbert och alla dom andra fina människorna.. Åh gud dör. Jag och julia ska till grönan och jag och emely ska till käraste gbg i några dagar. Jag ska åka karuseller lyssna på håkan och må bra. Ha roligt älska livet och äta sockervadd. Jag ska med fina vänner på keep it loud i linköping. Där ska vi se norlie &kkv bland annat. Åh vilken musiksommar. Vill även se kent & melissa horn som kommer hit men det kostar satans mycket pengar och jag är pank. 
 
en bild från en natt då man inte visste nånting, man hade roligt och hade slutat tänka den tiden. Åh låt mig bli frisk och vara med på alla dessa kvällar igen.
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ska du se Augustifamiljen på Liseberg? :)

2012-07-09 @ 19:32:38
URL: http://hakanhellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0