FÖR VI LEVER BARA EN GÅNG

I mitt liv händer inte ett skit. Haha skrattar åt mig själv för blir aldrig frisk. Varit sjuk i en vecka nu. Under veckan har jag sovit, sovit, sovit och sovit igen. Fast det har jag ju inte alls eftersom jag inte ens kan sova pga min jävla hosta. Så lyssnar på musik och sjunger mig ännu mer hes. Dricker mediciner och väntar på bättre tider. Lyckat såhär i juli några veckor innan gymnasiet. Hoppas ni mår bra iallafall!
 
Saknar er mina fina, hoppas ni har det bäst i bosnien!

Kommentarer
Postat av: emely

hahah en ful emely med för mycket alkohol i kroppen, ser inget attraktivt alls, saknar dig med min lilla plutt!

2012-07-16 @ 00:46:03
URL: http://paypaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0