DANCING IN THE MOONLIGHT

Sitter nu hemma och har ont i mina ben men är så jääääävla glad. Denna kvällen har varit så jävla fet och jag kommer nog aldrig glömma den ärligt. Fyfan kan inte beskriva i ord. Jag har skrattat så mina tårar rann på burger king, varit på disco, dansat och hoppat mig svettig mitt i klumpen till norlie & kkv, gått fram och pratat med främlingar, snubbla in i en buske och blev räddad av en snygg kille, fotograferat med en av east fm's programledare, träffat härliga vänner, fått några nya. åkt tåg på natten, var längst fram på någon blinkade dj grej med bra musik, vandrat fram och tillbaka, och kysst världens sötaste krull. Jag är nöjd.
 
en bild innan jag drog
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0